Friday, June 10, 2011

Tkotnyewwwwww nak tidoooo!


1st sbb i mite dream about gh*** <--nak type pon tkot. ya allaahhhh ! 
2nd sbb semalam 2 jam i tak tido .. i was boraking with messh ♥ beyond awesome and today ? Im gona be very lonely .. and i know i might cry. Like rindu sangat yday's incident.Omg I miss you huumessh eventhough u dont love me. Lalalalala xP so sape nak teman sye mlm nanti...tolonglaaaaaaa..please do that so.Sumtimes my mam will bising kalo i on9 malam2,if not il be facebuking later. :@ Takkan la i nk bg tau mak,i cant sleep cos no1 to teman. like shosho stewpid ! My sis pon tak tkot..sbb I ada sblh dia ! (i sendiri one penakot) ehehehe . Farah ni kentut.dia chat guna prof kakak dia.. I takut sampai terkentut <---hehehe tipu je la ! =..= 


Byknyewww i post harinii..woots woots !

No comments:

Post a Comment