I'm just an average girl. I make mistakes, loose my temper too easily, cry and laugh at stupid things, smile for no reason, and that's the way I like my life (:
Thursday, May 5, 2011
Again everything.
I cuma kesian kat awak..Bukannye cinta ..Cinta ngan kesian beza weh! Faham tak ? Knape budak2 skola s****** ni slalu salah faham benda..Belum matured kot.I tell one thing,they say bek another thing.Ngeng =.='' Dah byk suffer dgn korang..Evnthough Im nt a kajang gal,n nwdays Im nt even going to step my leg to kjg kcuali to Teesco :P,Tapi yg peliknye,,this kajang ppl suke sgt gosip abt me.Suke suke sgt ! All my problems are frm there..I bukannya nk kutuuk kjg ,kjg mmg bes tapi why me ? U anti sgt ke suke sgt ke benci ke ape ? Kat cp pon i x la sefamous ni..Thats why I love my skul..Benci benci benci benci!!! A suke kat B la,B suke C la,C suke kat A la,tibe2 D muncul lah,Pastu D suke A la .. Nganganganga! Blaja boleh tak ? Exam la. -.-
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment