Saturday, March 12, 2011

Since the conection in facebook is like a piece of shittttttt,I decided to blog. 
 I have ntg 2 say alsola.
My mind is like tin kosong.
Aku mcm dah mati. dunno wt to say -.-
MALAS giler nak gi ipoh pagi2 naik train.
adui,confirm i balik rumah je tido ah. pastu mesti abang2 kat sana buli me.
Thats the reason i dun feel lik going. 
Dorang buli aku mcm =_____=  . lik damn annoying. 
tanya soalan pastu i kena jwb !!! Hey come on,im on hols. FREE FROM EDUCATION.
So leave me la. 
Sebenarnya tade org kat rumah aunty saya . Nak balik rumah nenek yang besar2 tu. ada ciku,rambutan !! I luv tat placeeeeeeeeeee :DDDDDD Luvluvluv it. But unfortunately,Il be goin there on wed je kot.tah la -.- depends.
As long as Imm with my beloved cousins ! 

Aku sambung nanti. Tc

No comments:

Post a Comment