Aku nak hangout dengan rakan rakanku yang comel. Terutamanya dengan pandi2 yang baru balik iaitu Mai yang hawt,Aiyna yang cantik,Sab yang comel,dan lain2. Tapi Im going to ipoh tomorrow ! SEKARANG NI I MMCM TANAK BALIK IPOH. I nak spend time with my friends ! I SUPER DUPER FUCKING MISS THEM RYT NOW. Bolehkah i tanya my mak mmcm ni ---->>> 'mum i dun wana go ipoh la,cn ?? nak gi lepak ngan kawan.' Mesti my mum wil wack my ass !! mcm mane nie ?????????????!!!!!!!Pandi btol ah.
No comments:
Post a Comment