Friday, March 11, 2011

Aku nak hangout dengan rakan rakanku yang comel. Terutamanya dengan pandi2 yang baru balik iaitu Mai yang hawt,Aiyna yang cantik,Sab yang comel,dan lain2. Tapi Im going to ipoh tomorrow ! SEKARANG NI I MMCM TANAK BALIK IPOH. I nak spend time with my friends ! I SUPER DUPER FUCKING MISS THEM RYT NOW. Bolehkah i tanya  my mak mmcm ni ---->>> 'mum i dun wana go ipoh la,cn ?? nak gi lepak ngan kawan.' Mesti my mum wil wack my ass !! mcm mane nie ?????????????!!!!!!!Pandi btol ah.

No comments:

Post a Comment